Kenston's Equestrian Estate

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kenstonin kohtauspaikka - http://nurinkurin.net/k/


3 posters

    Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Marian
    Marian
    Admin


    Viestien lukumäärä : 57
    Join date : 25.11.2012

    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Marian Ti 17 Syys 2013, 06:45


    Käytetään tätä keskusteluketjua kanavana yleiselle pulinalle. :)


    Miten olette Kenstonissa viihtyneet, millaista toimintaa kaipaisitte? Onko jokin asia jäänyt hampaankoloon?

    Yksityisten omistajat, haluatteko minun kommentoivan tarinoitanne, vai kirjoitatteko mieluummin ihan muuten vain?
    Heidi N
    Heidi N


    Viestien lukumäärä : 12
    Join date : 05.09.2013
    Ikä : 31

    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Vs: Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Heidi N Ti 17 Syys 2013, 06:56

    Mä oon ainakin hyvin viihtynyt, just sain ekan tarinankin valmiiks. Mun tarinoita ei tarvii ainakaan kommentoida mitenkään erityisesti.
    Toimintana ihan alaisia kisoja, valmennuksia (mitä onkin jo ollut), ehkä jotain tarinatoimintaa jossain vaiheessa (kuten maasto, tunti ym.).
    Cara W.
    Cara W.


    Viestien lukumäärä : 11
    Join date : 22.09.2013

    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Vs: Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Cara W. Ma 30 Syys 2013, 11:16

    Minäkin olen viihtynyt, vaikka vasta vähän aikaa ollaan oltu.  =)
    Valmennukset ynnä muut jutut tallin porukalle olisivat kivoja. Onhan tuossa tuo valmennus nytkin, mutta hieman enemmän samankaltaista niin hyvää tulee. Itse kun olen sellaista sorttia että on mukavampi osallistua kaikkeen ja kirjoittaa maksuja "juonellisesta" aiheesta, kuin keksiä omasta päästä "mitä minä tein tänään tallilla." Mutta moitteita ei ole. Kenston on kuitenkin passeli paikka meille! Smile

    Tarinoitani ei tarvitse kommentoida. Toki saa jos tuntuu siltä, mutta en mitenkään erityisesti kaipaa jokaisesta kommenttia.
    Marian
    Marian
    Admin


    Viestien lukumäärä : 57
    Join date : 25.11.2012

    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Vs: Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Marian Ti 01 Loka 2013, 06:36

    Jepa, kiitokset molemmille kommenteista. Valmennuksia ja tapahtumia on kyllä tulossa lisääkin! :)

    Mitä mieltä te yksärit olisitte, jos loisin Kenstonille pankkitilin esimerkiksi Jupiteriin ja tallivuokrien maksu hoituisi jatkossa sinne?
    Cara W.
    Cara W.


    Viestien lukumäärä : 11
    Join date : 22.09.2013

    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Vs: Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Cara W. Ti 01 Loka 2013, 09:59

    Minä ainakin kannatan tuota pankkitili systeemiä. Olisi vähän jotain erilaista ja onhan se realistisempaakin Smile

    Sponsored content


    Yleinen keskustelu tallin porukalle Empty Vs: Yleinen keskustelu tallin porukalle

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe 26 Huhti 2024, 02:19