Kenston's Equestrian Estate

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kenstonin kohtauspaikka - http://nurinkurin.net/k/

Hoitajahaku AVOINNA!

Marian
    Marian
    Admin

Viestien lukumäärä : 57

Hoitajahaku AVOINNA! Empty Hoitajahaku AVOINNA!

Viesti  Marian Pe 18 Loka 2013, 02:31

Kirjoita vapaamuotoinen hakemus, jossa kuvailet hahmoasi sekä kerrot kokemuksestasi - halutessasi voit lisätä mukaan myös näyttöjä aikasemmista hoitajapesteistä. Hakemuksen tulee sisältää ainakin seuraavat tiedot: hahmosi nimi (etunimi + sukunimi), ikä, kokemus, hoitohevostoive sekä hahmosi ulkonäkö kuvia varten.

Myös sähköposti, josta sinut tavoittaa sekä normaali nimimerkkisi ovat oleellisia hakemuksen kannalta.

Ennen hakemuksen lähetystä tutustu tarkasti Kenstoniin ja mikä tärkeintä - mieti jaksatko todella toimia hoitajana. Hakemuksen lähetystä varten ei vielä pidä rekisteröityä foorumille.

Hoitaja haussa seuraaville hevosille:
    t. Zuzana I
    t. Shellbina's Alissia
    t. Nerestný BK
    o. Daleký Úcta
    t. Maminka
    t. Slecna Zem
    o. Valamadrace
    o. Mórrighan
    o. Jaromír
    o. Kavanagh Roy (yksityinen)
    t. Cassiopeia (yksityinen)

Viimeinen muokkaaja, Marian pvm Su 10 Marras 2013, 10:41, muokattu 3 kertaa
    Tiina L
    Vierailija

Hoitajahaku AVOINNA! Empty Hoitohevoshakemus

Viesti  Tiina L Su 20 Loka 2013, 20:21

Hei!

Olen Kate (Catherine) Chain, 23-vuotias media-alan opiskelija ja hevosalan piireissä pyörinyt jo lapsesta saakka. Muutin vasta äskettäin Shropshireen ja jouduin myymään entisen hevoseni ajanpuutteen vuoksi. Tutustuin talliinne ja huomasin että hoitajahaku on avoinna: Päätin hakea Rigin hoitajaksi, koska musta ja elegantti ori vaikutti energiseltä ja hyväkäytöksiseltä nähdessäni sen tarhassa, juuri sen tyyppinen hevonen on minulle mieleinen. Harrastukseni varrella olen tavannut pari oriita, joiden kanssa olen viettänyt enemmän tai vähemmän aikaa, mutta orimainen käytöskään ei varmaan tuota ongelmia - osaan kyllä pyytää apua, kun sitä oikeasti tarvitsen.

Olen hoitanut ja ratsastanut erilaisia hevosia n. 20-vuotta, lähestulkoon siis siitä asti kun opin kävelemään. Harrastukseni aloittelu takkuilu nuoren ikäni ja erityisen pienen kokoni takia. Jouduin aina ratsastamaan tallin pienimpiä poneja, jotka myös yleensä olivat niitä itsepäisimpiä, mutta nuo ajat opettivat minulle huomattavasti kärsivällisyyttä. 15-vuotiaana olin neljä viikkoa työharjottelussa espanjalaisella hevostilalla, jossa opin mm. luonnollista hevosmiestaitoa.

Parhaiten minut varmaan tunnistaa pienestä koostani. Olen vaivaiset 150cm pitkä ja painoani en viitsi edes kertoa. Koko ikäni hevosia (ja muutakin liikuntaa) harrastaneena olen kuitenkin vahva, enkä millään tavalla hauras. Minulla on puoliselkään ulottuvat, vaalealla ja tummalla raidoitetut, hiukset, jotka ovat aina silmillä. Koska olen opiskelija, minulla ei koskaan ole kalliita vaatteita, vaan pyrin aina pitämään tallilla vaatteita, jotka saavatkin sotkeentua. Yleensä tähän kastiin kuuluvat kulahtaneet näköiset pillifarkut, ratsastushousut, jodhpurit tai saappaat sekä vanha huppari. Punainen on ehdottomasti lempivärini ja se näkyy myös pukeutumisessani.

(Terveisin Tiina L. - farkkutaistelu[at]gmail.com
    20-vuotias media-assistentti Very Happy)

---

Moikka!

Tervetuloa hoitajaksi! Lisäsin tietosi jo Rigin hoitokirjaan, johon rekisteröityneenä pääset kirjoittelemaan. Myöhemmin myös luon tallin sivuille hoitajien omat kaapit, kunhan keksin, miten ne parhaiten toteutan. Smile

t. Marian
    Sophie M
    Vierailija

Hoitajahaku AVOINNA! Empty Vs: Hoitajahaku AVOINNA!

Viesti  Sophie M Ma 21 Loka 2013, 10:00

Moi, täälläpä kirjoittelee varsin rento ja letkeä tänä vuonna 18 vuoden iän läpäissyt hevostyttö, Sophie Marquéz. Espanjalaisia sukujuuria omaan isäni puolelta, mutta koko pienen ikäni olen asustellut kuitenkin Englannissa, lähinnä Essexissä eli aivan toisella puolella kuin Shropshire. Tänne Shropshireen muutin jokunen vuosi sitten perheen mukana. Hevosten kanssa on tullut pyörittyä reilut kymmenen vuotta. Tuohon kymmeneen vuoteen on mahtunut ties kuinka monta hoito- ja ylläpitohevosta sekä yksi oma hevonen, jonka pitkin hampain jouduin jättämään Essexiin.

Silmäni iskin heti Daliin. Olen jo aikaisemmin pariin otteeseen käynyt tallialueellanne vain päättömänä seilailemassa ja aina se samainen voikko hevosori on vienyt huomioni. Ihan alusta saakka. Uskon Dalin sopivan hyvin minulle rauhallisuutensa, mutta omanlaisensa herkkyytensä vuoksi. Mieluummin haluan alleni liian reippaasti menevän kuin hitaasti matelevan laiskamadon, tällainen rämäpää kun satun olemaan.

Ruumiinrakenteeltani olen isoluinen ja aika jykevä kaveri, jolla on kuitenkin espanjalaisille ominainen tummahko iho ja ruskeat silmät. Pituutta löytyy rapiat 165cm. Tykkään pukeutua tallille varsin rennosti, turhia nipottamatta. Punaruskeat suunnilleen lapaluihin ylettyvät hiukset harottavat lähes poikkeuksetta joka ilmansuuntaan oli ne sitten auki tai sotkuisella nutturalla. Vaatteina minulla on yleensä löysät verkkarit, joku huppari tai collegepaita sekä converset. Välillä minut saattaa tallilla bongata ratsastushousuihin ja -saappasiin sonnustautuneena, mutta melko harvoin. Pukeudun kyseisiin varusteisiin vain ratsastaessa.

Olen jokseenkin hieman kärsimätön tapaus ja joskus saatan olla erittäin paha suustani, mutta hevosten kanssa ainakin pyrin olemaan hieman pitkäpinnaisempi. On sitä kuitenkin tällaisena temperamenttisena ja vielä hieman naiivina tapauksena selvitty tännekin asti, joten miksei tästä eteenpäinkin!

T. Sophie Marquéz
    sophiemarquez[at]luukku.com

---
    Heipähei ja tervetuloa Dalin hoitajaksi! Smile

t. Marian
    Nerffa
    Vierailija

Viesti  Nerffa To 24 Loka 2013, 04:10

Hei olen Nerffa Cava . Olen 16 vuotias tyttönhupakko joka on harrastanu hevostelua pienestäpitäen ja hoitanut jos jonkin moisia heppasia. Olen perus teini tyttö jota ei kiinnosta opiskelu kun aikaa voisi kuluttaa tallilla oman kullanmurusen kanssa . Opiskelen ensimmäistä vuotta amiksessa hitsaajaksi, vaikka hevos hommat minua enemmän kiinnostaa .
    Olen suht lyhyt tyttönen ja minulla on kirkkaan punaiset pitkät hiukset ja sivu siili. Minulla on ruskeat silmät, venytys ja kulma koru.

Hoitohevoseksi toivoisin Inkaa koska olemme lunteeltamme kovin samallaisia, äänekkäitä ja itse varmoja. Voin luvata että minulta löytyy luonnetta myös jos tamma päätyy tuittuilemaan Wink

No mitäpä sitä enempää sepittämään, jos tuntuu siltä että haluatte tallinne jengiin tälläisen puheliaan hitsaajan niin sitten voidaan tutustua enemmän Wink

---
    Moi!
    Valitettavasti tällä kertaa ei aivan napannut, tervetuloa toki kokeilemaan joskus uudelleen. Smile

t. Marian
    Valentia
    Vierailija

Viesti  Valentia To 24 Loka 2013, 09:07

Valentia Riley ilmoittautuu palvelukseen! Olen rempseä ja puhelias lontoolaistyttö joka muutti syksyn koittaessa rauhallisimpiin maisemiin eli Shropshiren tuntumaan. Taakse jäi luksustalli hevosineen ja tallitytön pestit ja rakas puoliveriruuna Oliver, jonka perään vieläkin haikailen. Mutta se menneistä ja keskitytään nykyisyyteen. Ikää minulta löytyy 19 vuotta ja näistä elinvuosistani olen reilut viisitoista vuoden pahulaista kuluttanut hevosten parissa. Pikkutytöstä saakka äitini käytti minua tallilla ja siitä varmaan se rakkaus ylväitä nelijalkaisia kohtaan minuunkin tarttui. En ole siis mikään eilisen teerenpoikanen hevosten parissa ja pärjään niin nuorten kuin vanhojen hapannaamojenkin kanssa. Edellisellä tallillani minua sanottiin luotettavaksi ja tomeraksi naisenaluksi joka tarttuu niin talikon varteen kuin auttaa mummoikäisten tammojenkin liikuttamisessa. Kai minä sitten olen sellainen, tomera ja määrätietoinen (tästä voin varmaan kiittää isääni Harrya, joka on työskennellyt koko ikänsä ilmavoimissa ja pitänyt kotonakin sotilaallisen kurin). Mutta en minä mikään tinasotilas ilman luonnetta ole sillä osaan myös olla itsepäinen ja temperamenttinen. Vaikka olenkin puhelias se ei tarkoita että olisin suoraan syöksymässä keskusteluun kaikkien kanssa - mieluiten tallillakin vietän aikaa vain hevosten parissa vaikken ketään purekaan jos joku yrittää jutunjuurta aloittaa.

Silmäni olen iskenyt Jaromíriin. Tummanpuhuvasta orista tuntuu hyökyvän kuin maaginen aura joka vetää minua puoleensa ja onhan se muutenkin upean näköinen hevonen. Lisäksi kuulin sattumalta jonkun tallilaisen mainitsevan että ori tarvitsee napakan ja auktoriteettinsa selvästi näyttävän hoitajan joten kukapa olisikaan parempi valinta kuin minä? Napakkuutta ja auktoritteetiä kun löytyy!

Näytän huolitellulta joka päivä - jopa tallilla. Kai minusta voisi saada sellaisen kuvan etten halua ikinä liata käsiäni (mikä ei kuitenkaan ole totta). Olen 167 senttiä pitkä, painan ihan tarpeeksi ja olen ruumiinrakeenteltani hoikka ja keijukaismainen. Kasvoni ovat kapeat, leuka vähän terävä ja nenä sellainen pieni hyppyri. Silmäni ovat mantelinmuotoiset ja väriltään siniset (tosin sininen värinä on laaja käsitys joten runollisesti silmieni väriä voisi verrata taivaan sineen pilvettömänä poutapäivänä) mutta heikossa valaistuksessa silmäni menettävät loistonsa ja näyttävät tylsän harmahtavilta. Minulla on olkapäille saakka yltävät tummansuklaan väriset hiukset sekä rikottu sivuotsatukka. Hiukseni ovat yleensä vapaina tai sitten nopeasti kiepsautetulla nutturalla. Meikkaan niin arkena kuin tallillakin mutta hyvin hillitysti: vähän meikkivoidetta ja puuteria ehkä hiukan aurinkopuuteria poskipäille, kulmakynää tarkasti nypittyjen kulmakarvojeni vahvistukseksi ja kajaalia sekä hieno kerros maskaraa pitkiin ripsiini. Lisäksi käytän paljon koruja - kaulassa roikkuu yleensä riipus tai kaksikin, rannekorujakin näkee mutta sormukset yleensä jätän kotiin enkä tuo tallille saakka sormissani. Rakennekynnet kyllä säilyvät nyt ja aina kynsissä eivätkä ennakkoluuloista huolimatta koskaan ole tielläni hevosten parissa touhutessa. Pukeutumistyylini vaihtelee päivästä toiseen mutta missään risaisissa nukkavieruissa ei minua täällä tule näkymään. Päällä on yleensä merkkivaatetta oli sitten kyse ratsastuspusakasta tai laiskana päivänä jalkaan eksyneistä Niken collegepöksyistä. Olen tarkka mitä puen päälleni ja sen kyllä huomaa - värien tulee sointua yhteen ja kaiken pitää näyttää hyvältä.

- Valentia Riley
    virtuaaliluz[at]luukku.com

---

Tervetuloa hoitajaksi!

t. Marian

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To 21 Marras 2024, 00:48